شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم تشییع و تدفین شهید امنیت "مالک رسولی نیک" در الهایی برگزار شد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این‌که حضرت عباس(ع) نماد واقعی ویژگی‌های شهدای کربلاست، گفت: همه شهدای از جمله شهید "مالک رسولی" در تراز پایین‌تر، ویژگی‌های شهدای کربلا را در درون خود عملی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم تشییع و تدفین شهید نظم و امنیت سروان "مالک رسولی نیک" با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، گفت: شهدای مدافع حرم و امنیت، جان خود را برای اینکه امت اسلامی در آرامش باشند، جان خود را به طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وی در تبیین ویژگی‌های شهدای کربلا، ادامه داد: "سلم و تسلیم محض در برابر امام زمان خود"، "تصدیق امام معصوم وقت"، "وفاداری" و "فوق توان کار انجام دادن و نثار جان خویش" از جمله ویژگی‌های شهدای کربلا بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که حضرت عباس(ع) نماد واقعی ویژگی‌های شهدای کربلا بود، عنوان کرد: همه شهدای از جمله شهید "مالک رسولی" در تراز پایین‌تر، ویژگی‌های شهدای کربلا را در درون خود عملی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، از تلاش‌های نیروهای مسلح در ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه قدردانی و گفت: به صورت ویژه از کارکنان نیروی انتظامی که طی روزهای اخیر شهدای گران‌قدری را تقدیم کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha