سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
درگذشت

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در گذشت عالم ربانی آیت الله حاج سید کمال‌الدین فقیه ایمانی را تسلیت گفت و این عالم بزرگوار را از شخصیت های مورد احترام و اعتماد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست.

گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان درگذشت عالم ربانی آیت الله حاج سید کمال‌الدین فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شی.

ارتحال عالم مجاهد، فقیه وارسته حضرت آیت الله حاج سید کمال الدین فقیه ایمانی(رحمت الله علیه) ضایعه ای جبران ناپذیر برای اسلام و نظام اسلامی بود.

این عالم بزرگوار که از شخصیت های مورد احترام و اعتماد حضرت امام (رضوان الله علیه) و مقام معظم رهبری بود عمر پربرکت خویش را در راه ترویج اسلام عزیز و مکتب حقه جعفری و تربیت طلاب و ساخت مراکز مهم حوزوی هم چون کتابخانه عظیم امیرالمومنین علیه‌السلام، مدرسه علمیه دارالحکمه، مراکز عام المنفعه بیمارستانهای بزرگ در اصفهان و سایر بلاد خدمات زیادی را به اسلام و جامعه اسلامی نمود.

اینجانب این ضایعه جانسوز را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه، رهبر عظیم الشان انقلاب و مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه به‌ویژه حوزه کهن اصفهان و مردم متدین به‌ویژه خانواده و آقا زادگان آن مرحوم، تسلیت عرض نموده و حشر با اولیاء الهی بالاخص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و رحمت واسعه پروردگار را برای ایشان طلب میکنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha