جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می دهد در اجرای اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد، قدرت دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی آورده است: ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به دانشمندان، فرهیختگان، مهندسین، متخصصین و کارکنان پرتلاش  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک می گویم و دست و بازوی توانمند آنان را می بوسم.

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است،  اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای  تهدید هیچ کشور و ملتی نیست. برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

 باید قوی بشویم تا دشمن تهدید نکند، باید قوی بشویم تا نظام سلطه خواسته های نامشروع خود را به ما تحمیل نکند.

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می دهد در اجرای اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز،  راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد، قدرت دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست.

سلام و درود خدا بر هزار شهید صنعت دفاعی کشور بویژه شهیدان چمران، نامجو، فکوری و دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید  محسن فخری زاده که در مسیر ارتقاء اقتدار دفاعی و نظامی کشور جان خود را فدای جانان نمودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha