پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 974431
۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
تودیع و معارفه سرپرست مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر

حوزه/ آیین تودیع و معارفه سرپرست مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر، با حضور حجت‌الاسلام سعیدی، سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری و هیئت همراه، امام جمعه فرخشهر، اساتید و طلاب در مسجد این مدرسه برگزار گردید.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام مراد نصرالله زاده مدیر سابق مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر، حجت الاسلام صادق ثابتی به عنوان سرپرست جدید این مدرسه معرفی شد.

 حجت الاسلام سعیدی، سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در این مراسم با تشکر از همراهی امام جمعه فرخشهر، اظهار داشت: وظیفه اصلی طلاب خدمت به مردم و ارتقای سطح معنویت در جامعه است.

وی، قیاس بین طلاب قدیم و جدید را درست ندانست و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی همه طلاب باید خوب درس بخوانند و تزکیه نفس کنند.

سعیدی بر جدی بودن طلاب در درس و تربیت تاکید و بیان کرد: طلاب مدارس علمیه استان، در درس خواندن هدف اعلی را اجتهاد بدانند و در این مسیر تلاش کنند، خدا در این مسیر و به طلبه اهل علم و اخلاق کمک خواهد کرد و این را تضمین نموده است.

سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تجلی اعتقادات در جامعه امروزی بیشتر است و طلاب باید از این ظرفیت استفاده کنند،تهذیب و تحصیل در حوزه علمیه دو عنصر راهگشای زندگی طلبگی‌ست و طلاب می‌بایست با تقویت این دو عنصر  جامعه را نیز تغییر دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های علمیه افکار گوناگونی وجود دارد ولی این اختلافات نباید در پیشبرد عملی نمود پیدا کند و همه باید برای ارتقا حوزه های علمیه سعی و کوشش نمایند.

سعیدی در پایان از زحمات حجت الاسلام مراد نصرالله زاده مدیر سابق مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر تقدیر کرد و برای او در سمت جدید مدیریت مدرسه علمیه ثقلین شهرکیان آرزوی توفیق کرد.

سعیدی همچنین حجت الاسلام صادق ثابتی را به عنوان سرپرست جدید مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر معرفی کرد.

حجت الاسلام جعفری، امام جمعه فرخشهر هم در ادامه مراسم ضمن خیر مقدم به سرپرست حوزه علمیه استان و هیئت همراه و طلاب مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر به زندگی طلبگی، شیرینی‌ها و سختی‌های آن اشاره کرد.

وی افزود: خروجی حوزه علمیه بسیار مهم است و حوزه علمیه خروجی‌های ارزشمندی مثل امام خمینی(ره) و امام خامنه ای مدظله العالی داشته و باید این مسیر ادامه پیدا کند.
جعفری در ادامه از زحمات حجت الاسلام نصرالله زاده مدیر سابق مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر تقدیر  و برای حجت الاسلام ثابتی مدیر جدید آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha