جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز پزشک

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در پیامی روز پزشک را تبریک گفت که متن آن به این شرح است:

سالروز ولادت دانشمند بزرگ و برجسته ایرانی و مسلمان، حکیم ابوعلی سینا تداعی بخش نقش اثرگذار، دیرینه و ماندگار اندیشمندان مسلمان در طول تاریخ حیات بشریت در عرصه های مختلف دانشی است.
 امسال روز پزشک به طور مضاعف یادآور اخلاص، فداکاری، مسئولیت شناسی، تعهد محوری و تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر پزشکان عزیز کشور در کنار سایر مدافعین سلامت بوده و رسالت ما را در قدردانی و قدرشناسی از زحمات این عزیزان سنگین‌تر نموده است.
پزشکان متعهد و مسلمان در جامعه دینی علاوه بر استفاده از دانش روزآمد پزشکی،  با روحیه ایمان و خداباوری در فرایند درمان بیماران، همواره با تقویت باورهای دینی از امدادهای معنوی  نیز بهره مند بوده و تاثیر آموزه های علمی خویش را دوچندان میکنند.
حوزه های علمیه همیشه قدردان زحمات طاقت‌فرسای تلاشگران خستگی‌ناپذیر عرصه سلامت در کشور بوده و سعی می نماید با همراهی و همدلی با کادر درمان در مراکز درمانی از یک سو و دعوت مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی دیگر،  سطح تاثیر گذاری تلاش های این عزیزان را ارتقا بخشد.
وظیفه خود می‌دانیم در این روز و در راستای پاسداشت مقام شهادت از مدافعان سلامت که به این مقام والا  مفتخر شده یادی نموده و بر ارواح بلند آن ها سلام و درود بفرستیم و سعادت سلامت و عاقبت نیک را برای مجموعه تلاشگران عرصه سلامت از درگاه احدیت طلب نماییم.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha