سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همان رشادت‌ها و جانفشانی‌های آزادگان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و انقلابیون پیش از پیروزی انقلاب بود که امروز شاهد پیشرفت‌های عظیم در جبهه مقاومت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار جمعی از آزادگان، استان قزوین گفت: اسارت برای این بود که مانع از مقاومت رزمندگان شوند، اما شما عزیزان با توکل بر خدا در آن شرایط سخت ایستادگی و مقاومت کردید و نقشه‌های دشمنِ بعثی را نقش بر آب کردید.

  رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با تشریح آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد: خداوند فرشتگان را در شرایط سخت بر مؤمنان نازل می‌کند تا امید را زنده کرده و سختی‌ها را برای آنها آسان کند و این امر را در دوران اسارت آزادگان به خوبی مشاهده می‌کنیم.

 امام جمعه قزوین با اشاره به پیشرفت‌های جبهه مقاومت، بیان کرد: همان رشادت‌ها و جانفشانی‌های آزادگان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و انقلابیون پیش از پیروزی انقلاب بود که امروز شاهد پیشرفت‌های عظیم در جبهه مقاومت هستیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: پیشرفت های  امروز جبهه مقاومت محصول جانفشانی دیروز آزادگان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه شما در دورانی حق را فریاد زدید که بیان حق بسیار سخت و دشوار بود، عنوان کرد: امروز بیان حق نسبت به گذشته آسان‌تر شده است و انتظار این است که شما عزیزان امروز نیز در بیان و دفاع از حق و فسادستیزی پیشتاز باشید تا عده‌ای با کارهای خلاف خود نتوانند مردم را از دین و انقلاب ناامید کنند.

پیشرفت های  امروز جبهه مقاومت محصول جانفشانی دیروز آزادگان است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha