شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امتداد هیئت دولت در انتخاب استانداران، فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت. انتظار همگان این است که دولت جوان حزب اللهی در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته‌سالاری و به‌دور ازسهم‌خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم، امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته دولت در جوار مزار  شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت:  تمرکز بر سه شاخصه جوان، انقلابی و کاربلدی در رده‌های مختلف مدیریتی، انتظار مردم از دولت است و دولت سیزدهم در تمام سطوح باید نماد مسئولیت‌پذیری، نقدپذیری و سعه‌صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد. 

امام جمعه تبریز افزود: امتداد هیئت دولت در انتخاب استانداران، فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت. انتظار همگان این است که دولت جوان حزب اللهی در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته‌سالاری و به‌دور ازسهم‌خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.

وی با تاکید بر انیکه اینکه دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشند، تصریح کرد : پاسخگویی و در دسترس بودن و گفتگوی رودرو با مردم و درمیان گذاشتن کامیابی‌ها و ناکامی‌ها بامردم اقناع افکار عمومی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم افزود: پیوست رسانه‌ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگانی وظیفه مهم و راهبردی دولت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: همه دولتمردان باید دست در دست هم، برای رشد و ترقی همه جانبه کشور بکوشند تا زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه هفته دولت، هفته سپاس و قدردانی از دولت مردانی است که در راه خدمت به مردم گام بر می دارند، افزود: این هفته که به پاس گرامیداشت یاد و نام دو یار دیرین ملت، دو اسوه خدمتگزاری و تواضع، دو انسان مخلص، شهیدان رجایی و باهنر است که تمام همتشان رفع مشکلات ملت، پیشرفت کشور، بهره گیری از نیروهای جوان، رسیدگی به مستمندان و محرومان است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: رجایی و باهنر، دو نام آشنا تا ابد در اذهان امت اسلامی زنده و جاویدانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha