یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دوره تقابل نظامی و تسلیحاتی گذشته و اکنون زمان تقابل فرهنگ ها و تمدن ها در جوامع بشری است، بنابراین دشمن با تمام وجود به دنبال تخریب و نابودی داشته های فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، امروز در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی بیجار اظهار داشت: فرهنگ به عنوان زیربنای اصلی جامعه محسوب می شود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: شما فعالان فرهنگی و اجتماعی شاید در ظاهر منصب دولتی و حکومتی نداشته باشید، اما تاثیرگذاری بسیار مهمی دارید.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از امکانات جنگ نرم به دنبال تخریب و استحاله فرهنگی و عقیدتی جامعه اسلامی به ویژه نسل های جوان و نوجوان هستند و در این راه هزینه های بسیاری نیز صرف می کنند.

هدایتی با اشاره به اینکه تخریب پایه های فرهنگی می تواند برای هر جامعه حکم انحطاط داشته باشد، بیان داشت: امروز شما فعالان فرهنگی باید با انجام کارهای زیربنایی و هدفمند و تبلیغاتی که بازخورد واقعی در جامعه دارد، بخشی از ناتوی فرهنگی دشمنان را خنثی کنید.

وی ادامه داد: دوره تقابل نظامی و تسلیحاتی گذشته است و اکنون زمان تقابل فرهنگ ها و تمدن ها در جوامع بشری است، بنابراین دشمن با تمام وجود به دنبال تخریب و نابودی داشته های فرهنگی کشور است.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار اضافه کرد: کسانی که در حوزه فرهنگ صاحب فکر و اندیشه هستند به خوبی می دانند که دشمن در بُعد فرهنگی توطئه های بسیاری در دستور کار دارد و این شما هستید که باید در جبهه فرهنگی مقابل دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب قرار بگیرید.

هدایتی خاطرنشان کرد: از شما فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان بیجار می خواهیم که تعاملات خود با حوزویان را برای ایجاد یک جبهه واحد در برابر تبلیغات مسموم رسانه ای و فرهنگی دشمن بیشتر کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha