جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غلامحسین مهدوی‌نژاد

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان گفت: آمریکا چهره واقعی خود را بارها نشان داده است و ثابت کرده که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و وضعیت امروز افغانستان از نتایج اعتماد به آمریکایی ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: تعامل با دنیا امری طبیعی است، اما در برابر ظالم نباید خوار و ذلیل شویم و به دشمن دل ببندیم و باید بدانیم همه دنیا دست آمریکا نیست و وضعیت امروز افغانستان از نتایج اعتماد به آمریکا است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک این ایام به دولتمردان و خدمتگزاران، تصریح کرد: مشکلات بسیار زیادی در جامعه داریم که در سر راه دولت سیزدهم قرار دارد و حل آنها نیازمند زمان و تلاش مضاعف است. امیدواریم دولت جدید با همکاری همه دستگاه‌ها، با برنامه‌ریزی و حرکت جهادی امید را در دل مردم زنده کنند.

مهدوی نژاد اظهار کرد: آیت الله شاهچراغی امام جمعه سابق سمنان استاد اخلاق و عرفان، انقلابی، و ارائه کننده بیان روشنگرانه و برکتی برای شهر سمنان و استان بود. 

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری با انتخاب حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان، فردی مومن، انقلابی، جهادی و متدین را به این سمت انتخاب کردند که امیدواریم با حضور پر شور مردم شاهد استفاده از بیانات این دانشمند فرزانه باشیم.

مهدوی نژاد با اشاره به وضعیت کرونا در جامعه افزود: کرونا در دنیا و ایران مشکل آفرین شده است، لذا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازم و ضروری است و اقدام سریع برای واکسیناسیون  هرچه سریع تر انجام شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تلاش کادر درمان ستودنی است، گفت: فراموش نکنیم دعا در پیشگاه خدا نقش بزرگی می‌آفریند که امیدواریم مردم این مورد را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha