جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیسی

حوزه / در مدت ۲۰ روزی که آیت‌الله رئیسی سکان هدایت دولت را برعهده گرفته روزی نیست که وی در بین مردم به بهانه‌های مختلف حضور نداشته باشد.

خبرگزاری حوزه | به جرأت می‌توان گفت، تنها کسی که از زمان شروع کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به‌صورت کامل رعایت کرد، دکتر حسن روحانی بوده است، شخصی که به‌عنوان رئیس‌جمهور این کشور درحالی‌که انتظار می‌رفت در اوج بحران در بین مردم و مدیران درمانی باشد جلسات خود را محدود به وزرا آن هم با شرایط خاص کرد.

این در حالی است که رؤسای بسیاری از کشورهای جهان خصوصاً کشورهایی غربی که قبله عالم برخی  آقایان نیز هستند بین مردم و کادر درمان حضور یافتند اما این موضوع هم نتوانست رئیس‌جمهور دولت دوازدهم را وارد میدان کند.

اما در سوی مقابل و در مدت ۲۰ روزی که آیت‌الله رئیسی سکان هدایت دولت را برعهده گرفته روزی نیست که وی در بین مردم به بهانه‌های مختلف حضور نداشته باشد.

در این میان حضور وی در غسالخانه بهشت‌زهرا حتی برای اطرافیان وی نیز قابل‌پیش‌بینی نبود.

در واقع رئیسی با این کار خود نشان داد که فرقی با مردم عادی ندارد و این فرق نداشتن را در عمل نشان داده است.

در واقع این دیدار رئیس‌جمهور زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم که رئیس‌جمهور قبلی از زمان شیوع بیماری کرونا تنها در جلسات خاص آن هم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شرکت داشته است.

دقیقاً این تفاوت رئیس‌جمهور مردمی با رئیس‌جمهور پشت‌میزنشین است، به‌هرحال مدیری که ببیند رئیس‌جمهورش این‌طور وسط میدان حضور دارد خودش را ملزم می‌کند که در میدان به مشکلات مردم رسیدگی کند نه در پشت میز.

بار دیگر رئیس‌جمهور در اولین جمعه‌ای که کابینه‌اش تشکیل شده در سفری از پیش اعلام نشده به خوزستان سفر کرد و در بین مردم حضور یافت.

به‌هرحال استان خوزستان با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می‌کند و حضور کابینه رئیسی در این استان نشان می‌دهد که عزم دولت برای حل مشکلات استان جزم شده است.

عباسعلی محمدی- فعال رسانه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha