پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه یکی از وظایف طلاب و روحانیون جهادگر ایجاد امید در دل مردم به‌ خصوص بیماران است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ارائه خدمت ارزشمند به بیماران و در کنار آن قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه را توصیه کردند که در مسائل سخت توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) گره‌گشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گردهمایی طلاب و روحانیون جهادگر عرصه سلامت اظهارداشت: خداوند متعال از سر آزمون و امتحان شرایط فرا روی مردم و جامعه را سخت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که در شرایط سخت خداوند متعال می‌فرماید که راهکار وجود دارد، ادامه داد: راهکار آن اصرار بر انجام‌ تکلیف است، «وَ مَن یَتَّقِ اللهَ یَجعَل لَه مَخرَجـًا»، کسی که بر تکلیف الهی اصرار می‌کند خداوند راه برون رفت برای او ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این‌که اگر اصرار بر تکلیف داشته باشیم خداوند متعال بن‌بست را می‌شکند و راه را باز می‌کند، گفت: در تمام صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس در کوران حوادث، رزمندگان به تکلیف خود عمل می‌کردند و خداوند راه را برای آن‌ها باز می‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به هجمه‌های دشمنان و تبلیغ اینکه تلفات بالای کرونا به دلیل خودداری رهبر معظم انقلاب از واردات واکسن است، گفت: واکسن آمریکایی در کشورهای اروپایی و اخیراً در ژاپن تعداد زیادی از افراد را بیچاره کرد و حضرت آقا این روز را می‌دیدند.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه یکی از وظایف طلاب و روحانیون جهادگر ایجاد امید در دل مردم به‌خصوص بیماران است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ارائه خدمت ارزشمند به بیماران و در کنار آن قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه را توصیه کردند که در مسائل سخت توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) گره‌گشا است.

وی "روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را دو بال پرواز در صحنه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: البته ارتش و نیروی انتظامی نیز در صحنه‌های انقلاب نقشه داشته‌اند و به‌راستی‌که این تفکر امام راحل(ره) در هرکجا راه پیدا کند بن‌بست را می‌شکند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha