سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تربیت فرزند - خواهران خوزستان

حوزه/ دبیر دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش از برگزاری دوره تربیت کودک برای طلاب خبر داد و گفت: در جامعه کنونی، مردم دغدغه‌مند می‌خواهند تربیت سالم و دینی برای فرزندان داشته باشند، اما در اغلب موارد با سهل‌انگاری و عدم مهارت به هدف خواسته شده نمی‌رسند، بلکه با نتیجه‌ای مغایر روبه‌رو می‌شوند که با افزایش آگاهی و مهارت بسیاری از مشکلات در این حوزه مرتفع خواهد شد.

خانم کاوندی، دبیر دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش دانیال(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اظهارداشت:  با توجه به اهمیت تربیت فرزندان در خانواده و تأکیدات دین مبین اسلام به این مسأله، طلاب با شرکت در این دوره مستعد تقویت نظام خانواده و جامعه بیش از پیش خواهند بود.

وی در ادامه افزود: در جامعه کنونی، مردم دغدغه‌مند می‌خواهند تربیت سالم و دینی برای فرزندان داشته باشند، اما در اغلب موارد با سهل‌انگاری و عدم مهارت به هدف خواسته شده نمی‌رسند، بلکه با نتیجه‌ای مغایر روبه‌رو می‌شوند که با افزایش آگاهی و مهارت بسیاری از مشکلات در این حوزه مرتفع خواهد شد.

کاوندی گفت: طلاب حاضر در این دوره باید از فرصت‌های پیش رو به نحو احسن استفاده کنند تا با تبلیغ خود منشاء خیر و برکات در جامعه و در برابر هجمه‌های بی‌حد و مرز دشمنان، تربیت نسل مهدوی انجام پذیرد.

وی سپس به بیان جزییات دوره پرداخت و گفت: مدرس این دوره استاد محرابیان، کارشناس ارشد حوزه و محقق مباحث تربیت و خانواده و مدرس کارگاه روانشناسی کودک با چندین سال سابقه در حوزه و دانشگاه و معاونت تهذیب و مشاور خانواده در امور حوزه و دانشگاه از استان مازندران می‌باشد که به مباحث مهمی همچون «چهار دوره طلایی تربیت»، «ده نیاز اساسی برای دوره اول تولد تا سه‌سالگی»، «امنیت و آرامش و راه‌های ایجاد آن»، «علل بیش فعالی و روان‌پریشی کودک»، «راه‌های ایجاد اعتمادبه‌نفس و اعتماد به غیر در کودک»، «تربیت جنسی کودک» و... به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سازمان تبلیغات اسلامی می‌پردازند.

خانم کاوندی در پایان گفت: در پایان این دوره گواهی اتمام دوره به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha