یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
169030702.jpg

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد، گفت: در ابتدای شیوع کرونا به علت عدم حضور نیروهای مردمی با چالش ها و سختی هایی مواجه بودیم اما با ورود اقشار گوناگون مردمی از جمله روحانیت، سپاه، بسیج و دانشجویان هر کدام بخشی از کارهای زمین مانده را به دست گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته از مرکز نمونه گیری شهید فرجوانی اهواز، که توسط جمعی از طلاب جهادگر اهوازی راه اندازی شده، بازدید کرد.

امام جمعه اهواز در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: در تمام دوران انقلاب هرکجا که مردم وارد میدان شدند، بن بست ها را شکستند و در کارها گشایش ایجاد شد.

وی با بیان اینکه وقتی مردم میدان‌دار باشند مشکلات دیگر مفهومی ندارند، افزود: در ابتدای شیوع کرونا به علت عدم حضور نیروهای مردمی با چالش ها و سختی هایی مواجه بودیم اما با ورود اقشار گوناگون مردمی از جمله روحانیت، سپاه، بسیج و دانشجویان هر کدام بخشی از کارهای زمین مانده را به دست گرفتند.

امام جمعه اهواز، انجام تست کرونا را یکی از اقدامات مهم امروز دانست و گفت: پیش از راه اندازی این مرکز، نمونه گیری کرونا  در فضای باز و در گرمای انجام می شد که با تلاش گروه‌ جهادی شهید فرجوانی و با کمک‌ مرکز بهداشت شرق اهواز این فضای بسیار خوب آماده شد.

وی با بیان اینکه مسجد جواد الائمه اهواز علاوه بر کرونا در جریان سیل و آب گرفتگی معابر بسیار فعال بود افزود: امروزه مساجد در تراز انقلاب اسلامی باید در کف میدان باشند و مشکل مردم را برطرف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دغدغه و اولویت کشور بحث کرونا است؛ زیرا جان مردم در خطر است که خوشبختانه با راه اندازی این مرکز نمونه گیری، از مردم بدون دغدغه و به راحتی تست کرونا گرفته می‌شود که کار بسیار شایسته و قابل تقدیری است.

وی در پایان اظهارداشت: امیدوارم هرچه سریعتر شاهد کنترل بیماری در استان و در کل ریشه کنی این ویروس باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha