شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت، گفت: عدالت ورزی و پیوست عدالت در برنامه ها و مصوبات و طرح ها از مسائلی بود که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تأکید داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، امروز به همراه دیگر مسئولان در هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر چغادک با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

وی در این برنامه با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فضیلت های انقلاب است؛ این دو شهید از ویژگی های مهمی نظیر خدمت خالصانه، مردمی بودن و فسادستیزی برخوردار بودند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به ترورهای دهه شصت توسط منافقین، گفت: دوره بی ثباتی و ترور تمام شده است و امروز کشور به ثبات و آرامش رسیده و کسی جرأت دست درازی به میهن اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام خدری با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای هیئت دولت، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب بر مردمی بودن دولت تاکید کردند و همچنین از رئیس جمهور به جهت داشتن این روحیه تشکر کردند؛ لازم است این روحیه در بدنه دولت از بالا تا پایین و به استانها و بخش ها و شهرها تسری پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با پرداختن به دیگر محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت، افزود: عدالت ورزی و  پیوست عدالت در برنامه ها و مصوبات و طرحها از جمله مسائلی بود که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه در پروژه ها و مصوبات شهری باید مسئولین دقت کنند که با مصوبات و پروژه ها پیوست عدالت حتماً رعایت و حق مردم پایمال نشود، گفت: نباید پروژه های شهری و مصوبات شورا باعث شود که عده ای روز به روز ثروت و املاک خود را گسترش دهند، ولی عده ای به استضعاف کشیده شوند و با این پروژه ها حقشان تضییع گردد و خدمات و امکانات روز به روز از دسترس آنها دورتر شود.

حجت الاسلام خدری اظهار کرد: اگر کسی چند هزار متر زمین را با همکاری و رانت اطلاعاتی و رابطه بازی به قیمت بسیار پایین تملک کرد و چند ماه بعد قیمت آن را به بیش از صد برابر قیمت خرید رساند در اینجا معلوم می شود که واقعاً پیوست عدالت رعایت نشده و مسئولین به له شدن قشر مستضعف و به اصطلاح آسیب پذیر کمک کرده اند.

امام جمعه بخش چغادک گفت: نکته مهم دیگری که مقام معظم رهبری در جلسه دیروز با هیئت دولت بر آن تأکید کردند، مسأله فسادستیزی است که باید سرلوحه کار مسئولین باشد. نباید در شورای ما مصوبه ای گذرانده شود که فساد زا باشد، نباید کسانی از رانت اطلاعاتی برخوردار باشند و برای خود و دوستان خود از امتیازاتی برخودار شوند و ویژه خواری اتفاق بیفتد. لازمه فساد ستیزی این است که مسئولین ما فقط به منافع مردم و مصلحت واقعی شهر فکر کنند و خدای نخواسته به فکر منافع شخصی و گروهی نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha