دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تورم

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز یکی از انتظارات به حق مردم از دولتمردان، تلاش خستگی ناپذیر برای حل مشکل گرانی و تورم افسارگسیخته است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی از جمله تورم و گرانی و نیز بیکاری از جمله اصلی ترین انتظارات و مطالبات مردم است که ان شاءالله آقای رئیسی و هیئت وزیران ایشان با روحیه مردمی و کار جهادی و انقلابی این مطالبه را محقق کنند.

وی افزود: البته این مساله نیازمند صبر و حوصله مردم و همچنین مجاهدت بیشتر مسئولان در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و این که در مسیر خدمت رسانی دچار حاشیه های سیاسی و ... نشوند و مهم تر این که حتی یک روز را هم در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات از دست ندهند.

این استاد حوزه همچنین بیان داشت: مسئولان و دولتمردان همچنین در کنار حل مشکلات اقتصادی نباید از کنار مباحث فرهنگی و اخلاقی به راحتی بگذرند چرا که تقویت ابعاد اخلاقی و معنوی جامعه امر بسیار مهم و ضروری است.

وی گفت: اهتمام ویژه در راستای حل مشکلات و معضلات اخلاقی و فرهنگی همچون بحث بدحجابی و بی عفتی یکی دیگر از انتظارات به حق مردم از دولت و دیگر نهادهای حاکمیتی است که باید در این راستا هر کس به وظیفه خود به درستی عمل کند و این طور نباشد که به بهانه مشکلات اقتصادی خدای ناکرده از این رسالت مهم، غفلت صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha