پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اهتمام بیشتر مدیران برای خدمت بهتر به اقشار مختلف مردم، گفت: در واقع فلسفه وجودی مدیران و مسئولیت‌های آن‌ها در نظام اسلامی خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در مراسم افتتاح پروژه تأمین آب پایدار روستاهای محمدعلی پهلوان و کلاته شهید آذرسا شهرستان بجنورد، ضمن تسلیت ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، بر خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر مسئولان به مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت همت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود در بخش‌های مختلف جامعه، اظهار کرد: فلسفه وجودی مدیران و مسئولیت‌های آن‌ها در نظام اسلامی خدمت به مردم است و اگر مسئولین و خدمتگزاران به این وظیفه خود به‌درستی عمل نکنند، گویا به حقیقت و فلسفه وجودی مسئولیت خود پی نبرده و عمل نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با قدردانی از متولیان و مسئولانی که در راستای جریان سازی آب شرب پایدار برای مردم این دو روستا همت و تلاش داشته‌اند، بر اهتمام بیشتر برای تأمین آب پایدار سایر روستاهای استان نیز تأکید کرد.

گفتنی است، امروز و هم‌زمان با هفته دولت پروژه تأمین آب پایدار روستاهای محمدعلی پهلوان و کلاته شهید آذرسا شهرستان بجنورد با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان، مدیرکل اداره آب و فاضلاب استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با حضور سایر مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و افتتاح شد.

 در این پروژه اصلاح شبکه آب‌رسانی به طول سه کیلومتر و اجرای خط انتقال و اتصال به شبکه آب گلستان شهر به طول ۳۰۰ متر، با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده و ۱۰ هزار نفر از مردم این دو روستا از آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha