شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طریقت

حوزه / یک بازیگر گفت: هنرمندی که می‌خواهد ماندگار شود باید اخلاق را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

امین طریقت، بازیگر سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: اخلاق مهم‌ترین شرطی است که هر بازیگری باید از آن سود ببرد وگرنه حضورش در سینما ماندگار نخواهد بود. پایبندی به اخلاق، تنها به ظواهر خلاصه نمی‌شود تا بخواهیم با رعایتش به آن دست یابیم، بلکه باید در کل زندگی به آن متعهد باشیم.

وی افزود: به نظرم زندگی بازیگر باید همراه و همسو با مردم باشد. بازیگری که بخواهد خود را جدا از مردم دانسته و به نوعی برای خود عنوان سلبریتی در نظر گیرد در حقیقت از مردم جدا شده و این بزرگترین آفتی است که می‌توان برای یک بازیگر متصور شد.

طریقت به بازیگران جوان توصیه کرد: هر چند من در حدی نیستم که به کسی توصیه کنم، اما  اگر کسی به دنبال بازیگری است باید از راه درست به این حوزه ورود کند، یعنی ابتدا از طریق تحصیلات دانش علمی خود را بالا برد، سپس با حضور در تئاتر، پایه‌های بازیگری خود را قوی کند همچنین در کنار عوامل فنی باید از باورهای قوی دینی نیز بهره برده باشد.

 وی متذکر شد: داشتن باورهای دینی از آنجا مهم است که بازیگران برای دیگر اقشار جامعه همچون الگو هستند، زیرا هر کاری که می‌کنند مورد پسند طرفدارانشان واقع می‌شود برای همین پایبندی به اخلاق و آموزه‌های دینی می‌تواند جریان سازی خوبی در جامعه ایجاد کند.

این بازیگر در پایان تاکید کرد: بازیگران باید در فضای مجازی نیز پایبند به اخلاقیات باشد چون برخی مواقع ظاهری که از آنها در فضای مجازی می‌بینیم شاید با آنچه مردم در سینما و تلویزیون می‌بیند ،  متفاوت باشد. این دوگانگی به نظرم مخرب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha