جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنی جبهه استکبار با نظام اسلامی ریشه‌ای و اساسی است، گفت: با وجود تداوم تهدیدها و تحریم‌های استکبار، نظام و ملت ما مقاوم و محکم در برابر دشمنان ایستاده و با اتکای به توان و توانمندی داخلی در پی خنثی‌سازی تحریم‌ها و اعتلا در ابعاد مادی و معنوی حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان پایگاه پدافند هوایی شهرآباد با نماینده ولی‌فقیه در استان که به مناسبت سالروز تشکیل پدافند هوایی برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت، بر جد و جهد دائمی برای تقویت روزافزون قوای نظامی و دفاعی کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به تداوم عداوت و کینه‌توزی نظام استکباری با نظام اسلامی، اظهار کرد: کشور و نظام اسلامی ما دشمنان همیشه فعالی دارد که حتی لحظه‌ای از دشمنی با مردم ما دست‌بردار نیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه دشمنی جبهه استکبار با نظام اسلامی ریشه‌ای و اساسی است، ادامه داد: به همین دلیل نیز در کل دنیا هیچ کشوری را پیدا نمی‌کنید که مثل ما از ابتدای انقلاب تاکنون همه گونه تحریم را تجربه کرده باشد و جبهه استکبار حتی روزبه‌روز بر تحریم‌های خود علیه آن کشور بیفزاید.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: با وجود این تهدیدها و تحریم‌ها ملت ما مقاوم و محکم در برابر دشمنان ایستاده و با اتکای به توان و توانمندی داخلی در پی خنثی‌سازی تحریم‌ها و اعتلا در ابعاد مادی و معنوی است.

وی با اشاره به قصد دشمنان برای ناامن سازی ایران اسلامی، گفت: در دهه‌های اخیر هفت بار در منطقه خاورمیانه جنگ به وقوع پیوسته که هدف پشت پرده تمام این جنگ‌ها نیز تسخیر و یا حداقل ناامن کردن ایران اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه این ناامنی اعم از ناامنی اجتماعی و فکری است، اظهار کرد: در برابر این قصد دشمنان ما نیاز به بیداری دائم مردم و مسئولین سیاسی و نظامی داریم.

وی افزود: عزت، آزادی و اقتدار از شعارها و دستاوردهای اصلی انقلاب ما بوده و در مسیر حفظ این دستاوردهای والا باید مراقب باشیم دچار غفلت نشویم؛ زیرا غفلت سرمنشأ تمام ناامنی‌ها و مشکلات اقتصادی، سیاسی و ... است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در پایان ضمن تشکر و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی تمام نیروهای آماده‌به‌خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از فعالیت‌ها و اقدامات فرماندهان و کارکنان پایگاه پدافند هوایی شهرآباد قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha