چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار

حوزه/امام جمعه شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار شهردار این شهر، گفت: ارتباط و تعامل مطلوب با همشریان و ارباب رجوع موجب جلب اعتماد مردمی و در نهایت موفقیت شهرداری‌ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سیدنوراله افشار، امام جمعه چرام، روز چهارشنبه در دیدار سرپرست و کارکنان شهرداری چرام با تاکید بر اینکه وظایف شهرداری بسیار مهم و حائز اهمیت است، اظهار کرد: ارتباط و تعامل مطلوب با همشریان و ارباب رجوع موجب جلب اعتماد مردمی و در نهایت موفقیت شهرداری‌ می‌شود.

وی ادامه داد: بی طرفی مجموعه شهرداری نسبت به جریانات و احزاب سیاسی همراه با رضایت پرسنل، در ارائه خدمات مناسب نسبت به شهروندان می‌تواند بسیار موثر باشد.

امام جمعه چرام با شاره به اینکه هر شهرداری نقاط ضعف و قوتی دارد، خاطر نشان کرد: بر خود وظیفه می دانیم از هر شهرداری که در جهت توسعه و آبادانی شهر تلاش می کند حمایت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: روند رو به رشد در توسعه و آبادانی شهر چرام با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته در شهرداری بیش از پیش ادامه یابد.

حمزه بازی، سرپرست شهرداری چرام نیز در این دیدار کمک و حمایت‌های امام جمعه را در ارائه خدمات به مردم شهر خواستار شد و اظهار کرد: با همدلی، همزبانی و برابری در مجموعه شهرداری چرام برای خدمت به همشریان تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha