شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شرف پور قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: مهمترین پیام امروز شهدا دفاع همه جانبه از ارزش ها است، چراکه این عزیزان تا پای جان ایستادگی کردند و ما باید به این پیام مهم توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: امروز ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به جایگاه ارزشمندی دست یافته است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:  اگر ملت ما در برابر بزرگترین قدرت های دنیایی تسلیم نشده و با صلابت ایستاده، رمز و راز آن در شهادت است

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: مهمترین پیام امروز شهدا دفاع همه جانبه از ارزش ها است، چراکه این عزیزان تا پای جان ایستادگی کردند و ما باید به این پیام مهم توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضرت سیدالشهدا (ع) می فرماید: مرگ همراه با عزت بهتر از زندگی همراه با ذلت است؛ انقلاب ما تداوم راه اباعبدالله الحسین (ع) است، لذا تا رسیدن‌ پرچم اسلام به دست صاحب ‌اصلی آن باید فرهنگ‌ شهادت در جامعه حاکم‌ باشد. 

حجت الاسلام شرف پور بیان کرد:  تا زمانی که در مسیر اطاعت از رهبری و اجرای سیاست‌های ایشان حرکت کنیم، زنجیره‌های پیروزی ادامه دار خواهد بود و شکست آمریکا و استکبار جهانی تداوم می‌یابد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha