سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 975860
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
جشنواره ماسک

حوزه/ با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جشنواره هفتگی «ماسک» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به منظور ایجاد تنوع و افزایش مشارکت رسانه‌ها در انتشار اخبار شورای اطلاع رسانی استان قم، با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، هر هفته از بهترین تولیدات رسانه‌ای از محتوای جلسات این شورا و همچنین تولیدات مرتبط با موضوع کرونا در قالب جشنواره هفتگی «ماسک» تقدیر ویژه‌ای  خواهد شد.

بر اساس این گزارش، موضوعات جشنواره عبارتنداز :

  پوشش اخبار و رویدادها و تصمیمات جلسات شورای اطلاع رسانی

 تشویق مردم به واکسیناسیون

  قدردانی از زحمات و خدمات کادر درمان

  ارائه هشدارهای لازم به مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

 ارائه اطلاعات دقیق و علمی و نگاه واقع بینانه نسبت به بیماری کرونا

  روایت فعالیت گروه های جهادی در کنار کادر درمان

  شرایط شرکت در جشنواره هفتگی:

  علاقه مندان به شرکت در این جشنواره هر هفته باید تولیدات منتشر شده خود را از روز دوشنبه تا شنبه به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره ۰۹۹۲۴۷۰۹۵۵۰ ارسال کنند.

  محدودیتی در قالب های ارسالی به دبیرخانه جشنواره وجود ندارد و هر کدام از قالب های تولیدات محتوایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  آثار ارسال شده باید مرتبط با استان قم و حتما در یکی از رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد 

  آثار ارسالی در روز یکشنبه هر هفته مورد بررسی قرار گرفته و خبرنگار برتر هفته پس از انتخاب، در جلسه روز دوشنبه شورای اطلاع رسانی استان قم تقدیر می شود.

  جوایز:

هر هفته پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره به یک نفر از خبرنگاران که بتواند از نظر کمی و کیفی حائز رتبه برتر شود، هدیه نقدی ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha