پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مدیر مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته عملکرد رسانه حوزه را برای جلب اعتماد افکار مختلف جریان حوزوی سازنده توصیف کرد و بیان داشت: این جلب اعتماد، موجب شده حتی دشمنان هم نگاه ویژه به این رسانه حوزوی داشته باشند و به رصد آن بپردازند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی در نشستی با حجت الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی  کرامت در حاشیه بازدید از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، تعامل و همکاری این رسانه ها با نخبگان حوزه و سایر نهادهای حوزوی برای انتشار اخبار و... بسیار سازنده دانست و بر تعامل این رسانه با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)،‌تأکید کرد.

وی مهمترین سیاست رسانه حوزه را ایجاد وحدت گفتمان بین همه جریان های حوزوی، بی طرفی نسبت به اتفاقات و حوادث و همه جریانات اصیل حوزوی و تربیت کادر برای جنگ رسانه ای، حضور در مناطق محروم برای انتشار اخبار مدارس علمیه و حوزه و روحانیت، ارتباط و تعامل با نخبگان، انتشار مقاله و پایان نامه های نخبگان جوان حوزوی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین برته عملکرد رسانه حوزه را برای جلب اعتماد افکار مختلف جریان حوزوی سازنده توصیف کرد و بیان داشت: این جلب اعتماد، موجب شده حتی دشمنان هم نگاه ویژه به این رسانه حوزوی داشته باشند و به رصد آن بپردازند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی این رسانه را متعلق به همه جریان حوزوی اعم از برادر و خواهر دانست و بیان داشت: رسانه حوزوی تلاش دارد همه اتفاقات حوزویان را به درستی و به موقع پوشش دارد و حتی در مواردی هم سعی می کند خواهران طلبه نقش مهمی در بحث تولید اخبار و... داشته باشند.

وی این رسانه را متشکل از بخش هایی چون شناسایی، رصد، افکار سنجی، تولید فضای مجازی چند رسانه ای و... عنوان کرد و بیان داشت: هر کدام از بخش ها به دنبال اجرای مأموریت محوله برای پیشبرد اهداف رسانه ای رسانه حوزه می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین برته عملکرد مناسب این رسانه حوزوی در قبال مخاطبین خود را بالاترین عامل جذب مخاطب حتی از نوع افکار رقیب دانست و بیان داشت: این مسئله آن قدر جدی است که دشمنان و رسانه های رقیب هم این رسانه را رصد می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha