شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به استقرار کارگزاران و مدیران انقلابی در دولت، از مواضع وزیر امور خارجه در اجلاس بغداد تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در پیام جمعه این هفته تبریز گفت: استقرار کارگزاران و مدیران انقلابی در رأس مدیریت‌های کشور برای برقراری قسط و عدل و خدمت‌رسانی به‌مردم، به‌ویژه مستضعفین و پابرهنگان و تحقق دولت اسلامی دو نیاز مبرم جمهوری اسلامی در آغاز کار دولت سیزدهم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: رفتار اعتقادی و اخلاقی، خدمت به خلق، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد ، قانون گرایی، حکمت و خرد گرایی در کارها و تکیه به‌ظرفیت درون زای کشور از شاخص های اصلی دولت اسلامی هستند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: محتوای سخنان امیر عبداللهیان در محکومیت آمریکا و اعلام مواضع عزتمندانه و حکیمانه ایران در اجلاس بغداد در افکار عمومی منطقه و جهان بازتاب زیادی داشت.

وی ادامه داد: نشست وزیر امور خارجه ایران در سفر به سوریه با رهبران گروه‌های جهادی فسطینی، آن هم بعد از لفاظی‌های مضحک نفتالی بنت علیه ایران پیام‌های روشنی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: طرح جدید دولت آمریکا برای منطقه تحت عنوان «صلح بلندمدت با فلسطینی‌ها» همان طرح معامله قرن ترامپ با لحاظ برخی تغییرات است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز مطالعاتی آمریکا تأکید دارند که آمریکا باید معادله قدرت در خاورمیانه را با محوریت رژیم صهیونیستی، تغییر دهد. لذا توصیه شده خلاء حضور آمریکا در خاورمیانه با ایجاد «قدرت‌های هم‌توان» با محوریت اسرائیل جبران شود.

امام جمعه تبریز افزود: شهردار جدید تبریز با در اولویت قرار دادن مبارزه با فساد مالی و اداری و حل مشکلات حاشیه نشینی به هیچ وجه زیر بار قانون فروشی و سهم خواهی های سیاسی و جناحی نرود.

وی ادامه داد: کار در جایگاه شهرداری باید قربة الی الله با هدف خدمت به مردم باشد با همفکری و همدلی با اساتید و نخبگان و جوانان مبتکر و خلاق باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: توجه به بهداشت عمومی و زیباسازی بصری با احیای معماری ایرانی اسلامی ، و رعایت عدالت در توزیع خدمات شهری از مطالبات جدی مردم از شهردار هستند.

وی اظهار کرد:  ادب اصحاب سید الشهداء علیه السلام در محضر امام از زمینه های اصلی سعادت و توفیق آنها بود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: انسانی که فاقد ادب در خانواده و جامعه می باشد، تبدیل به عذاب روحی و روانی خانواده و جامعه خواهد شد و این چنین انسانی در باتلاق ناآرامی ها گرفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: انسان برای عبور از پرتگاه نفسانیات، به هیچ چیزی به اندازه ادب محتاج نمی باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: از مسئولین اقتصادی کشور و استان هم استدعا داریم نسبت به اثرات سنگین مشکلات اقتصادی در ناتوانی خانواده ها در تامین نیازهای ضروری فرزندان خود ؛ توجه لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: از دست دادن فرصت تربیت و تأدیب فرزند در دوران کودکی، مسأله تربیت کودک را در سنین بالاتر سخت تر  و هزینه های مادی وروانی مدیریت کودک را بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    چهل سال است از این دستور ات صادر کردید نتیجه چی شد ؟