سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسئول بسیج دانشجویی فارس

حوزه/ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به لزوم بازشناسی الگوی توسعه و پیشرفت گفت: اقدام جهادی لازمه پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سعید یوسفی، صبح امروز در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه های آباده با اشاره به ویژگی های دانشگاه اسلامی اظهار داشت: دانشگاهی اسلامی است که بتواند علم را در خود بجوشانید و ضمن ایستادگی روی اصول و پایه ها، شکوفا باشد.

وی با تاکید بر تقویت بنیه علمی کشور افزود: دانشگاه مرکز علم و آگاهی بوده و محلی برای دخالت ها و نقش آفرینی متحجران سیاسی نیست.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر حضور جوانان و دانشجویان در میدان‌های دفاع از انقلاب تاکید و اضافه کرد: نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت بود و در این راستا قشر جوان باید نسبت به مسائل انقلاب احساس مسئولیت کند.

یوسفی با اشاره به لزوم بازشناسی الگوی توسعه و پیشرفت، مدل سازی و الگوسازی را از جمله کارهای دانشگاهیان برشمرد و تصریح کرد: لازمه پیشبرد کارها و پیشرفت اقدام جهادی است و کارجهادی نیز باید هدفمند، متوجه آرمان ها، هوشمندانه، عاقلانه و دشمن شکن باشد.

وی با بیان اینکه کادرسازی، رشد و توانمندسازی نیروی انسانی، نقش محوری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارد، افزود: بسیج دانشجویی محدود به زمان و مکان نیست و ملاک و معیار تعیین تکلیف این تشکل، نیاز انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha