جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رونمایی از نرم افزار

حوزه/ نسخه دوم نرم‌افزار دروس حوزوی با حضور آیت الله حسینی بوشهری چهارشنبه این هفته در قم به صورت مجازی رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام احمدالحسینی، مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رونمای مجازی نرم افزار دروس حوزوی۲ که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، با اشاره به این که مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) از سال ۶۸ با عنایت مستقیم مقام معظم رهبری با هدف دیجیتالی کردن علوم اسلامی و ارائه خدمات به حوزویان و دانشگاهیان تأسیس شد، اظهار داشت: به لطف الهی ثمره و نتیجه این تلاش ها در طول بیش از سه دهه اخیر، تولیدصدها نرم افزار در قالب های مختلف، همچنین ایجاد بیش از پنجاه پایگاه اینترنتی و نیز صدها محصول رسانه ای دیگر بوده است.

وی گفت: تولید بیش از ۴۰۰ نرم افزار در قالب نرم افزارهای دسکتاپی، پایگاه های اینترنتی واپ های موبایلی از دستاوردهای مرکز کامپیوتری نور در سالیان گذشته است.

 مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز کامپیوتری علوم اسلامی گفت: مرکز کامپیوتری نور چهارشنبه این هفته نرم افزار دروس حوزوی۲ را ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سال همایش های مرکز تحقیقات کامپیوتری نور برگزار می کند و  از این نرم افزار مهم و کاربردی رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام احمد الحسینی افزود: حضور در این برنامه به صورت حداقلی بوده و مخاطبان می توانند این برنامه را در سایت live.norsoft.org به صورت مجازی دنبال کنند.

وی گفت: نرم افزار اندرویدی کتابخوان نور در قالب اپ کتابخوان و نسخه تحت وب اخیرا از طریق مرکز نور ارائه و کتب انتشاراتی دروس حوزوی در این پایگاه بارگذاری شده و به زودی منابع حوزه خراسان نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام احمد الحسینی در پایان خاطرنشان ساخت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) در نظر دارد به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، محصولات منتخب خود را با تخفیف ویژه ارائه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha