جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شرف پور قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: نعمت امامت و ولایت سبب حفظ نظام اسلامی است، چرا که این دو اصل (امامت و ولایت) نظام اسلامی را از خطرات مصون نگه می دارد و از بحرانها نجات می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: ولایت پیوند دهنده رابطه انسان با خداوند متعال، موجب سلامت دین و دنیای انسان، مایه هدایت و رساندن انسان به کمال و پیشرفت، مایه وحدت، اتحاد و همدلی، مانع تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی و نگهبان، دیده بان و حافظ دین است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین خاطرنشان کرد:  آحاد مردم در جامعه اسلامی باید هر موضع و مسیری که مورد تایید ولایت بود را دنبال کرده و دستورالعمل حرکت خود بدانند.

وی ادامه داد: حاکمیت ولایت فقیه در جامعه باعث سعادت و پیشرفت مردم بوده و به همین خاطر است که نظام اسلامی در دنیا به یک الگو تبدیل شده است.

شرف پور اظهار کرد: امام خمینی(ره) ولایت فقیه را بزرگترین رکن نظام اسلامی و مستحکم ترین سد انقلاب در برابر هجمه دشمنان می دانستند و به اصل ولایت فقیه تاکید فراوان داشتند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اگر انقلاب اسلامی در تمام صحنه های سیاسی و بین المللی حضور مقتدرانه ای دارد و در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده به برکت ولایت فقیه است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد:  ما در یک نظام ولایی به سر می بریم و مفهوم نظام ولایی این است که همه امور بر محور ولی فقیه می چرخد، از این رو تمام حرکات و رفتارها در کشور بایستی بر این محور صورت گیرد.

حجت الاسلام شرف پور تصریح کرد: همه شهدا به ویژه شهدای حرم و شهدای هسته‌ای ایران در راستای پیروی از ولایت فقیه و پیشرفت کشورمان در حوزه های مختلف گام برداشتند.

 مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: نعمت امامت و ولایت سبب حفظ نظام اسلامی است، چرا که این دو اصل (امامت و ولایت) نظام اسلامی را از خطرات مصون نگه می دارد و از بحرانها نجات می دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یوسف سابقی نژاد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام خدمت استاد بزرگوار. ایشون از اساتید بنده بودند وهستند.ان شاءالله هر کجا هستند سالم باشند. خیلی مرد خوبیه خدا حفظشون کنه.