پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌ الاسلام سعیدی
حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی

مدیر حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه از امروز ۱۶ شهریورماه، گفت: آغاز سال تحصیلی هر استان متناسب با شرایط آن استان است.

حجت‌الاسلام اسحاق سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شهرکرد، با اشاره به زمان آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سال تحصیلی حوزه علمیه رسما از  امروز شانزدهم شهریور ماه آغاز می شود، ولی در استان‌ها به‌حسب موقعیت و شرایط متفاوت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرهای گوناگون نیز مدارس به صورت متفاوت عمل خواهند کرد، افزود: در استان چهارمحال و بختیاری افتتاحیه سال تحصیلی در یکی از مدارس علمیه برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برخی از مدارس استان کلاس‌های را از یکم شهریور شروع کرده اند که جا دارد از مدیریت و  کادر این مدارس تشکر کنم.

سعیدی با اشاره به نحوه برگزاری کلاس‌ها، خاطرنشان کرد: کلاس‌ها فعلا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بحث واکسیناسیون اساتید و طلاب، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با بهداشت و درمان صورت گرفته و اساتید حوزه مانند سایرین در مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: واکسیناسیون طلاب نیز همزمان با دانشجویان انجام خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری حضوری کلاس‌ها، اظهار کرد: در صورت حضوری بودن کلاس‌ها، تمام شرایط و پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد و تعداد افراد حاضر در کلاس محدود می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا‌زهرا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 3
    سلام‌لطفا‌حوزه‌خواهران‌رو‌هم‌حضوری‌کنید‌مخصوصا‌دروسی‌مثل‌صرف‌ونحو‌ومنطق‌‌که‌‌نیاز‌به‌تابلو‌داره‌‌حالا‌دروسی‌مثل‌تاریخ‌واخلاق‌رو‌میشه‌خود‌خوان‌پیش‌برد‌ولی‌منطق‌و...رو‌واقعا‌وحشت‌ناک‌هست‌خدا‌خیرتون‌بده
  • حنانه IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام لطفا تا ریشه کن کردن بیماری کرونا کلاسا و امتحانات رومجازی کنید
  • حنانه IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام لطفا تا ریشه کن کردن بیماری کرونا کلاسا و امتحانات رومجازی کنید