دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / مراسم تشییع پیکر آیت‌ الله محمّدعلی فیض گیلانی

حوزه/ بیت مرحوم آیت الله فیض گیلانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از مراجع تقلید، علما و همه کسانی که به مناسبت فقدان آیت الله فیض ابراز همدردی نموده اند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیت مرحوم آیت الله فیض گیلانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از مراجع تقلید، علما  و همه کسانی که به مناسبت فقدان آیت الله فیض ابراز همدردی  کردند تقدیر و تشکر کرده که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

تقدیر الهی بر آن مقدر گردید که روح بلند مجاهد نستوه و عالم ربانی و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در هجدهم محرم الحرام ١۴۴٣ به دیدار حضرت دوست بشتابد و مخلع به لباس ابدی و اخروی گردد و جمیع خانواده و شاگردان و دوستداران را در ماتمی بزرگ فرو برد.
ما برخود لازم می دانیم از جمیع بزرگانی که در این ایام غمبار با ارسال پیام تسلیت و یا تشریف فرمایی ابراز همدردی نمودند همچون مراجع تقلید،آیات عظام، بزرگان حوزه علمیه قم، مسئولین بلندپایه کشوری، شخصیت های سیاسی مذهبی، ائمه جمعه گیلان و آحاد مردم عزیز و قدرشناس استان گیلان به رسم ادب تشکر و قدردانی نماییم و سپاسگزار الطافشان باشیم.

 از درگاه حضرت باری تعالی آرزوی سلامت و توفیق برای همه عزیزان و رحمت و مغفرت برای درگذشتگان داریم.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

بیت حضرت آیت الله فیض گیلانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    بسم رب الشهداوالصدیقین ایشان از اقوام و نزدیکان بودند که دیدار حق را لبیک گفت. خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود : و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.. و من الله التوفیق