جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور از راه اندازی موسسات قرآنی در مدارس علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم معصومه ظهیری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور امروز در نشست مجازی با مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه خواهران مبلغه با همت جهادی و سعه صدر برای تبیین و ترویج آموزه های اخلاقی در جامعه تلاش کنند، گفت: با برنامه ریزی های منسجم، هدفمند و با محتوا در راستای تحکیم بنیان خانواده تلاش خود را بکار بگیریم .

وی با اشاره به اینکه معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران برنامه های فرهنگی تبلیغی نو و خلاقانه را ارائه دهند، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم طلاب و اساتید موفق و مستعد شناسایی شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور از فراهم سازی زیر ساخت های لازم برای ایجاد موسسات قرآنی در مدارس علمیه خواهران خبر داد و گفت: ایجاد این موسسات می تواند در ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی موثر باشد.

ظهیری همچنین از ایجاد مراکز نیکوکاری، کانون های تبلیغی دانش آموختگان، انجمن زن و خانواده، مرکز مشاوره و ثبت نام در مدرسه تبلیغ در اکثر مدارس علمیه خواهران کشور خبر داد.

در پایان این نشست مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه لرستان خواستار بکارگیری دانش آموختگان حوزوی در ارگان ها و نهادهای تربیتی از جمله آموزش و پرورش شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha