پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرمانده بسیج ادارات کفیل

حوزه/ فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با اشاره به اینکه امروز  امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، در خدمت رسانی صحیح به مردم معرفی می‌شود، اظهار داشت: تعریف ما از امر به معروف در ادارات، مسئله‌ای به جز خدمت به مردم نیست و لذا برگزاری میز خدمت و تلاش برای رفع مشکلات مردم را از مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، فضل‌اله کفیل، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به حضور خود در استان همدان، اظهار داشت: آنچه در این سفر بسیار به چشم آمد، وجود همدلی و صمیمت در بین نیروها و مسئولان استان و هم افزایی برای رفع مشکلات بود.

وی با اشاره به رویکرد جدید بسیج و سند اعتلای ده ساله آن که به تایید رهبر معظم انقلاب رسیده است، گفت: در مسیر دستیابی به تمدن اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است چندین گام از جمله انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی را در پیش داریم.

کفیل با بیان اینکه محوریت شکل گیری تمدن اسلامی با بسیج اقشار است، مطرح کرد: به لحاظ گستردگی و ساختار بزرگ بسیج ادارات، محوریت اجرای این مهم بر عهده بسیج ادارات خواهد بود.

وی افزود: سعی و تلاش ما در مجموعه بسیج این است که فعالیت‌ها با محوریت دینی و با استفاده از ظرفیت نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان‌ها شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات و پیشنهادهای ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، عنوان کرد: تابلو حرکت ما آیه ۴۲ سوره مبارکه حج می‌باشد و در این راه از طریق ایجاد هماهنگی با ائمه جمعه به دنبال استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز  امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، در خدمت رسانی صحیح به مردم معرفی می‌شود، اظهار داشت: تعریف ما از امر به معروف در ادارات، مسئله‌ای به جز خدمت به مردم نیست و لذا برگزاری میز خدمت و تلاش برای رفع مشکلات مردم را از مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha