پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ امام جمعه خرم‌آباد گفت: پرچم آرمان‌خواهی، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب برافراشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: هدف انبیای الهی، ائمه اطهار(ع) و در ادامه امام راحل و مقام معظم رهبری رسیدن به آرمان های اسلامی است‌.

وی گفت: ایمان به خدا و مبانی معرفتی عصمت و طهارت در جامعه‌، عدالت خواهی و پیشرفت در تمامی زمینه ها، مستحکم، مستقل و قوی بودن در مقابل زورگویان بخشی از جامعه آرمانی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: رسیدن به این آرمان ها با تلاش و کوشش محقق می‌شود و اکنون مردم لرستان بیش از گذشته به آرمان خواهی نیازمند هستند، چراکه از فساد، مفسد، تبعیض و از رابطه ظالم و ظلم پذیری متنفر می باشند و از خدمتگزاری، محرومیت زدایی و اتکا به قدرت داخلی استقبال می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: مردم آرمان های اسلامی را می شناسند، به آنها علاقه دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند، بنابراین باید پرچم آرمان خواهی، عدالت خواهی و مطالبه گری طبق بیانیه گام دوم انقلاب برافراشته باشد، در غیر این صورت افرادی روی کار خواهند آمد که به مردم ضربه می‌زنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: نمونه آن را سالیان گذشته در کشور مشاهده کردیم ‌که افرادی با شعار عدالت خواهی آمدند اما از مسیر اصلی منحرف شدند؛ افرادی که خود را دلداده نظام می‌دانند باید مطالبات مردم را با رعایت اخلاق و مستند برآورده کنند.

وی با بیان اینکه در آرمان خواهی همواره بر رفع مشکلات تاکید شده است، گفت: رهبری عنوان کرده‌اند در مورد عدالت اجتماعی عقب ماندگی داریم، هرچند که تحریم ها و عوامل دیگر دخالت دارد، اما بخشی مربوط به سودخواهی برخی از افراد است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: آرمان خواهی، مطالبه گری و عدالت خواهی از تریبون نماز جمعه همواره اعلام می‌شود و در این مسیر مستحکم خواهیم ایستاد که البته باید از تخریب، افترا، لعن، نفرین و بدخواهی اجتناب و بر اساس اخلاق رفتار شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: در طول این مدت افرادی خواستند از طریق روابط پست بگیرند، اما شاهد مطالبه گری مردم بودیم، اکنون نیز شنیده می‌شود عزل و نصب هایی قرار است، صورت بگیرد که باید اقدامات با دقت لازم انجام شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت رقیه (س) گفت: سراسر زندگی ائمه اطهار(ع) درس و آموزش سبک زندگی اسلامی و راه نجات و رستگاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha