جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نکونام

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که دولتمردان در عرصه های دیگر هم مثل واکسن به وعده‌های خود عمل کنند، گفت: لازمه تحقق وعده‌ها دو امر مهم است، یک چینش مدیران انقلابی و دوم اقدام و عمل انقلابی.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز (جمعه، ۱۹ شهریورماه) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد  گفت: در شرایط کرونایی هستیم و همچنان باید دستورالعمل ها رعایت و مراقبت شود، چون این بیماری فراز و نشیب‌ دارد.

امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: مبادا  فراز و نشیب ها و شرایط کرونایی ما را فریب بدهد و تصور کنیم این بیماری تمام شده و احیانا کوتاهی کنیم و  دستورالعمل ها را رعایت نکنیم و خدای نخواسته دوباره با موج دیگر این بیماری مواجه باشیم بنابراین رعایت مسائل بهداشتی از نظر اخلاقی و ایمانی بر همه ما لازم است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به تلاش مسئولان برای واکسینه کردن هر چه سریع تر جامعه، گفت: باید واکسینه کردن جامعه  با کمک گروه‌های جهادی و بسیجی و کمک همگانی قوت و سرعت پیدا کند

وی با اعلام مجدد آمادگی مصلای شهرکرد برای تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون، تاکیدکرد: همان طور که قبلا هم اعلام شده است، مصلای امام خمینی (ره) آماده است و من همین جا مجدد اعلام می کنم و البته برنامه و مقدماتی هم فراهم شده است که اگر لازم شد مصلی تبدیل به پایگاه تزریق واکسن شود .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ورود ۵۰ میلیون واکسن به کشور، گفت: امروز هم واکسن به فضل پروردگار با همت خوب دولتمردان و شخص آقای رئیس جمهور و وزارت امور خارجه و دستگاه های متولی به فور وارد شده است و آن دغدغه ای کمبود واکسن که یک مقدار جامعه را فرا گرفته بود کامل برطرف شده است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر این که مردم از واکسن زدن استقبال کنند، ادامه داد: امروز چیزی حدود ۵۰ میلیون واکسن در کشور وارد شده است و ورود آن همچنان ادامه پیدا می کند و واکسن‌های داخلی هم با قوت در حال ارائه خدمت هستند که باید همه با استقبال و تزریق کمک کنیم تا قوت و رشد پیدا کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که دولت با سرعت دادن به روند واکسیانسیون به وعده اش عمل کرد، افزود: همین چراغ سبز خوبی که انصافا در واکسن دولت مردان انجام دادند واقعاً به جامعه امید بخشیده شد و مردم شاهد بودند که دولتمردان حرف و عمل را در کنار هم انجام دادند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر این که دولتمردان در عرصه های دیگر هم مثل واکسن به وعده‌های خود عمل کنند، گفت: در عرصه های دیگر هم همین امید و همین انتظار هست که وعده ها یکی پس از دیگری ان‌شاءالله عمل بشود که لازمه تحقق  وعده‌ها هم دو امر مهم است، یک چینش مدیران انقلابی و دوم اقدام و عمل انقلابی است.

امام جمعه شهرکرد  تصریج کرد: تا اینجای کار انصافاً دولت نشان داده که در انتخاب مدیران شعار زده نیست و واقع گرا است و می کوشد تا مدیران مناسب با روحیه انقلابی سرکار بیاورند که این نکته مثبت و امید بخش است و آرامش نیز به جامعه می دهد.

وی با تاکید بر این که نماینده ولی فقیه در استان گزینه ای برای مدیریت اجرایی استان ندارد، گفت: به خاطر همین عدم شعارزدگی و واقع گرایی دولت در انتخاب مدیران بنده اعلام کردم گزینه‌ای برای مدیریت اجرایی استان ندارم، زیرا تقریباً  اطمینان وجود دارد که مدیر مناسب انتخاب خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اظهار کرد: امید است ان‌شاءالله هر چه زودتر ثبات مدیریتی در استان انجام شود و درپی آن هم اقدام و عمل انقلابی و حرکت به سمت تعالی در استان را شاهد باشیم.

امام جمعه شهرکرد، دغدغه فعالان استان در انتخاب مدیر ارشد استانی را ستودنی خواند و گفت: گزینه های متعددی که فعالان استان معرفی می‌کنند، حاکی از همین دغدغه برای آینده استان است، اما انتظار است که بعد از انتخاب توسط دولت همه‌ی حرف‌ها و حدیث‌هاکنار گذاشته شود و همه کمک کنند تا با وحدت و همدلی امور کلان استان و ضرورت های بر زمین مانده دنبال شود و فضای استان از مطالبه‌گری صرف به فضای خدمت و مهرورزی و مدیریت جهادی تبدیل شود

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه با اشاره به ۲۰ شهریور سالروز حمله به برج های دوقلو در آمریکا، گفت:  بیست سال پیش یک حادثه بزرگ در آمریکا روی داد، حمله به برج‌های دو قلو بهانه ای شد برای دو قطبی دموکراسی و تروریسم در جهان، که این امر تازه نبود بلکه اینها خود را پرچمدار دموکراسی یعنی آزادی مدنی جا انداخته بودند و طرف مقابل را تروریسم معرفی کردند. اما این حادثه یک بهانه‌ای شد برای لشکرکشی به افغانستان، بیست سال کشتار و جنایت نتیجه این کار آنها بود و امروز نتیجه چنین کارهایی در افغانستان قابل رویت است.

وی گفت: اینکه چرا واقعیات توسط برخی دیده نمی‌شود و همچنان وابستگی  و دل بستگی به این ها وجود دارد جای تعجب است، درحالی که  امروز خاورمیانه‌ای که آن‌ها به دنبال نابودی آن بودند به پمپاژ کننده مقاومت در جهان شده است و علیرغم این همه سنگ اندازی ایستاده است، به گونه ای که در زندان فوق امنیتی اسرائیل شش زندانی تونل زدند و فرار کردند! که این جز ضعف صهیونیست‌ها چیز دیگری نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha