شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کشاورزی

حوزه / وزیر جهاد کشاوری با بیان اینکه براساس برنامه رئیس جمهور در دولت سیزدهم تحول در حوزه کشاورزی به عمل خواهد آمد، گفت: با توجه به اینکه یک سوم جمعیت کشورمان کشاورز هستند، قطعا دولت سیزدهم با نگاه به سفره مردم تحول در حوزه کشاورزی به عمل خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سیدجوادساداتی نژاد، وزیر جهادکشاورزی امروز در نماز جمعه کاشان که با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود در مصلای بقیة الله الاعظم (عج)کاشان برگزار شد، جایگاه کشاورزان را در نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل تأمین کننده غذای مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: خیلی از کشورها امروز از از طریق ابزار غذا تمام تلاش خود را برای سلطه بر دیگران بکار می گیرند.

وی افزود: نگاه کاربردی به کشاورزان می تواند علاوه بر تأمین کننده غذای مردم در تأمین امنیت و تولید قدرت کشورمان نیز اثرگذار باشد.

ساداتی نژاد افزود: تا دیروز کشاورز را یک فرد زحمتکش، آفتاب سوخته و مستضعف می شناختیم، ولی امروز مانند کشورهای جهان باید به کشاورزان با نگاه حافظ امنیت ملت ایران در حوزه تامین کننده غذا نگاه کنیم.

وی، به تهدیدات غذایی دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا و کشورهای اروپایی به جهت برخورداری از منابع  غذایی و دارویی بالا بر دیگر کشورها حکومت می کنند.

وزیر جهاد کشاوری با بیان اینکه براساس برنامه رئیس جمهور در دولت سیزدهم تحول در حوزه کشاورزی به عمل خواهد آمد، گفت: با توجه به اینکه یک سوم جمعیت کشورمان کشاورز هستند، قطعا دولت سیزدهم با نگاه به سفره مردم تحول در حوزه کشاورزی به عمل خواهد آورد.

وی، توفیق خدمت در وزارت جهات کشاورزی را نشان از اعتماد رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، حمایت های نماینده ولی فقیه، نخبگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدای منطقه کاشان دانست و گفت: ان شاءالله از دعای خیر مردم دارالمومنین و خانواده معظم شهدای کاشان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش بهره مند شویم.

ساداتی نژاد در پایان با قدردانی از رئیس مجلس شورای  اسلامی در انتخاب جواد نائینی به عنوان کفیل نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، گفت: امیدواریم ایشان با حمایت و همدلی مردم منطقه کاشان در جهت رفع مشکلات مردم موفق باشند، ضمن اینکه مسائل کلان منطقه کاشان را نیز ماهانه شخصاً با حضور نماینده ولی فقیه و نخبگان کاشان و آران و بیدگل در تهران پیگری خواهم کرد.

شایان ذکر است، وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه خود به کاشان به اتفاق رئیس جهاد کشاورزی و بعضی از مسئولان منطقه از چند پروژه دامداری و کشاورزی  برزک، ابوزیدآباد و ... بازدید به عمل آورد.

 انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha