پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت:  تبریز به قدری کوچک شده که هرکسی یک رزومه دستش گرفته و ادعای استانداری می‌کند!. از وزیر محترم کشور می‌خواهیم افرادی را به عنوان استاندار، فرماندار و عوامل اجرایی انتخاب نمایند که در شأن و جایگاه این خطه باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم چهلمین سالگرد دومین شهید محراب آیت الله مدنی(ره) با حضور مردم و مسئولان شهرستان تبریز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در این مراسم گفت: تبریز به قدری کوچک شده که هرکس یک رزومه دستش گرفته و ادعای استانداری می‌کند!

وی افزود: تبریز و آذربایجان که در روزگار نه چندان دور نقش تعیین کننده در انقلاب و سالهای پس از آن داشت، جایگاه خود را از دست داده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: اینجا دیار شهید باکری ها، ستارخان ها و باقرخان ها است و ما از وزیر محترم کشور می‌خواهیم افرادی را به عنوان استاندار، فرماندار و عوامل اجرایی انتخاب نمایند که در شأن و جایگاه این خطه باشند.

وی  ادامه داد:  آذربایجان و ایران مرهون تلاش‌های شهدای محراب تبریز است و تاریخ هرگز فداکاری‌های شهیدان طباطبایی و مدنی را در بحبوحه مبارزات انقلاب اسلامی فراموش نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، آذربایجان و تبریز را به خاطر داشتن شهدای محراب و شهدای ۲۹ بهمن و دفاع مقدس، دیار سربلند ایران خواند و گفت: شهید مدنی نماد مطالبه گری اخلاق مدارانه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه عده ای مطالبه گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته اند، یادآور شد: امروز شهید مدنی بهترین نماد مطالبه گری است چراکه به ما آموخت مطالبه گری با اخلاق اسلامی،‌ انصاف و عدالت معنا پیدا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha