جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میلاد حاتمی

میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های فضای مجازی و از گردانندگان سایت‌های شرط بندی، درباره شگردهای کلاهبرداری این سایت‌ها و ابعاد مختلف می‌گوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 1
    صدا و سیما خسته نمیشه از گذاشتن این اعترافات اجباری.بعد از اون اتفاق خجالت آور مازیار ابراهیمی و اون گاف بزرگ باید درس میگرفتیم. خود سعد الله امیرشقاقی توی تلوزیون بی بی سی داره میگه تمام این شبکه ها از داخل ایران هستش.بزرگترین درآمد سازمانی همین سایت ها هستند.روابط عمومی ناجا اعلام کرد بنا بردلایلی دستش بسته است برای مقابله با این افراد چون امنیت قضایی دارند. حالا چون چندنفر حق حساب نمیدن و توی تیم نیستن تلوزیون داره خراب شون میکنن.من صدتا سایت مادر بلدم پس چرا فقط دو سه تاشون رو اسم میبرید .اونم دقیقن افرادی که طرفدار دارن و مخالف حکومت؟ نکته بعد هم اینکه این آقا رو پلیس ترکیه به جرم سرقت ماشین پلیس دستگیر کردن و ما با دادن پول از اونا خریدیمش .یکنفر هم شاکی نداره بعد چرا باید بگیم عملیات منظم اطلاعات کشور ؟ دقیقن اطلاعات کشور چه کار پیچیده ای کرده ؟ من که بجای لذت بردن همه ش ناراحت بودم چون فقط در کشور ما اعترافات تلوزیونی هست.
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 1
      با گرفتن همین اینا بقیه هم حساب کار دستشون میاد شما مثل اینکه ناراحتی؟ ولش بکنن؟
  • Mostafa IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 0
    به جای خراب کردن یکنفر و زدن چند چهره ولو بد و قمارباز ، کار بهتری کنیم و به مردم آموزش بدیم.با گرفتن حاتمی این سایت ها بسته نمیشه .چون حمایت دولتی و سازمانی میشن. چون به شخصه نفرات زیادی رو دیدم درآمد داشتن و دارند. یک جامعه آگاه هیچگاه آسیب نمیبینه ولی ما باز اصرار داریم به انجام اشتباهدت.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 2
    اگر تربیت یافته باشیم به دین __نخواهیم شد هیچگه اینچنین __ تمام بدیها ز بی دینی است __سر انجامشان این که می بینی است __
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 0
      با سلام و احترام بر عزیزان منفی دهنده ، عرض میکنم خدای تعالی بر عزتتان بیفزاید ، کاش عیوبم را نیز بیان میفرمودید تا ان شا ءالله در رفع آنها بکوشم . سلامتی وسربلندی شما عزیزان را از خدای تعالی خواهانم و ملتمس دعای خیرتان هستم . با عرض ادب و ارادت ،
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    میشه بگی چه وقتی این بند ...های تورا نمی بینیم ؟
    • محمد مهدی اسلامی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس جان عزیزم ، قربان شما بشوم ، از این که بخشی از وقت شریفتان را صرف خواندن نوشته ی این بنده ی حقیر کرده اید بسیار از جناب شما سپاسگزارم ،و از این که راست و پوست کنده حرف دل نازنینتان را بیان فرموده اید ، دوستتان دارم ، «راستگو باش که راستان رستند __در جهان راستان قوی دستند »، شرمنده ام ، حتماََ میدانید که اگر مطالب خوبی میدانستم همانها را مینوشتم ، پس جنابعالی دعاء بفرمائید خدای تعالی توفیقم عطاءفرماید چیزهای خوب بیاموزم تا خوب بنویسم ، و اما این که فرموده اید چه وقت این بند ... را نخواهید دید؟ فدای جناب شما بشوم همیشه و هر وقت که اراده بفرمائید ، به این صورت که تا چشمان مبارکتان به اسم این حقیر می افتد ، بدون آن که نوشته هایم را بخوانید از آنها عبور بفرمائید ، در خاتمه از این که با نوشته هایم سبب آزردگی خاطر شریفتان شده ام به بزرگواری خودتان عفوم بفرمائید ، اصلاََقصد آزردن جنابعالی و دیگر عزیزان را نداشته ام . موفقیت ، سلامتی و سربلندی حضرتعالی را از خدای تعالی خواهانم .