شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
photo_2021-09-12_09-11-16.jpg

حوزه/ با توجه به عملکرد بسیار خوب و موفقیت‌آمیز اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیریت برگزاری مراسمات ایام اربعین حسینی(ع) و نظارت بر مساجد و هیئات، به این اداره کل واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در جلسه ستاد کرونای خوزستان که با حضور صادق خلیلیان، استاندار جدید خوزستان برگزار شد، از عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات ایام محرم با توجه به شیوه‌نامه‌های ابلاغ شده در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقدیر شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، پیرامون این مسأله، ضمن تقدیر از همکاری هیئات، مساجد و عزاداران اباعبدالله در برگزاری مراسمات دهه محرم، اظهارداشت: بحمدالله، نظارت مستمر کارشناسان ما بر عملکرد هیئات و مساجد و اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع در خصوص نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات، باعث شد تا سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت راهبری فعالیت‌های مساجد و هیئت‌ها را در این ایام عهده‌دار شود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به عملکرد بسیار خوب و موفقیت‌آمیز اداره کل تبلیغات اسلامی، مقرر شد تا بر اساس شیوه‌نامه‌های مصوب، مدیریت برگزاری مراسمات ایام اربعین حسینی(ع) و نظارت بر مساجد و هیئات، به این اداره کل واگذار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha