جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، خواستار جلوگیری از حرکت کاروان‌های اربعینی به خوزستان شد و گفت: در حال حاضر کاروانی که از حدود ۹۰ روز پیش از مشهد حرکت خود را آغاز کرده بود، هم‌اکنون در منطقه اسلام‌آباد شهرستان کارون مستقر شده و لازم است نسبت به این مسائل تدابیر خاص کرونایی اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در جمع مسئولان استانی، با اشاره به برخی مشکلات در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: در بحث کاروان‌های اربعین با سر ریز استان‌های دیگر مواجه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر کاروانی که از حدود ۹۰ روز پیش از مشهد حرکت خود را آغاز کرده بود، در منطقه اسلام‌آباد (در شهرستان کارون) مستقر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در خوزستان این مسأله را کنترل می‌کنیم اما از مبادی دیگر که حرکت این کاروان‌ها آغاز می‌شود، کنترل لازم صورت نمی‌گیرد و این مسأله برای ما مشکل‌ساز می‌شود.

همچنین در ادامه جمال عالمی‌نیسی، فرماندار اهواز نیز اظهار کرد: هر ساله چند هزار نفر در قالب مشایه الاهواز به سمت مرز می‌روند که هماهنگی‌های لازم در حال انجام است تا امسال این حرکت انجام نشود.

وی در پایان با اشاره به آمادگی برای ادامه پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی گفت: آمادگی کامل برای تأمین اتوبوس برای واکسیناسیون را نیز داریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha