سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان البرز به همراه مدیر کل مرکز خدمات حوزه استان با حضور در منزل دو زوج جوان طلبه، زندگی مشترک را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، ظهر امروز  با حضور در منزل دو زوج جوان طلبه، ضمن تبریک آغاز زندگی مشترک گفت: از زمان های فراغت و ایام تعطیل نهایت بهره را در کسب علم و تحصیل ببرید.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: فراغت، فرصتی آزاد و بی تکلف برای تصمیم گیری است که اگر نباشد انسان دچارخستگی، ملالت و سایش روانی می گردد، اما اگر زیاد هم باشد همراه خودش حواشی و آسیب های فراوانی دارد که هشدارهای فراوانی را ائمه اطهار(ع) دراین رابطه به ما داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از اوقات فراغت خود برای دانستنی ها استفاده مفید نمود و بسیاری کتب سنگین و چند جلدی، رمان ها و مجموعه های ادبی را مطالعه نمودند و معلومات بسیار بالایی در عرصه های مختلف دارند.

وی ادامه داد: طلبه‌ای موفق است که بتواند از فرصت‌های تعطیلات و اوقات فراغت خود برای تقویت بنیه علمی استفاده بهینه را داشته باشد.

حجت الاسلام مسعود انصاری، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز هم گفت: جوان امروزی در جامعه به دنبال تحقیق و پرسش و پژوهش است که طلاب علوم دینی باید با مطالعه دقیق آثار علمی و پژوهشی علما و فضلای حوزه‌های علمیه بتوانند پاسخ درست و منطقی را به شبهات در جامعه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب حوزه های علمیه باید در ایام فراغت با اساتید بزرگ حوزه ها، حتی الامکان با مراجع و بزرگان و با اساتیدی که در علوم مختلف تخصصی دارند، ارتباط داشته باشند که بسیار تاثیرگذار می باشد.

امام جمعه کرج به منزل زوج های جوان طلبه رفت + عکس

 انتهای پیام /

امام جمعه کرج به منزل زوج های جوان طلبه رفت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha