شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجلاسیه

حوزه/ هر فتنه ای امروزه در جهان اسلام صورت می گیرد، زیر سر فرقه ضاله و منحرف وهابیت است که صهیونیست ها آن را درست کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجلاسیه هم اندیشی اساتید مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) و افتتاحیه آغاز سال تحصیلی این مرکز،‌امروز با حضور آیت الله فاضل لنکرانی و جمعی از اساتید، مدیران و طلاب این مرکز در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیبی تبار رئیس مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) در ابتدای این مراسم در سخنانی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در این مرکز، گفت: اگرچه امام راحل فقه سنتی را میراث سلف صالح می دانستند، اما علاوه بر فقه علوم دیگر را نیز لازم و ضروری می دانستند و امروزه نیز رهبری معظم انقلاب تخصصی شدن را امری مهم و لازم می دانند.

وی به تشریح بخشی از فعالیت های پژوهشی و آموزشی مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۳ در راستای منویات امام خمینی (ره) به دستور مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) با چند هدف تاسیس شد.

 حجت الاسلام والمسلمین حبیبی تبار افزود: ترویج مکتب نورانی اهل بیت(ع)، دفاع  و پاسخگویی به شبهات، دفاع از اندیشه های تقریبی اهل بیت(ع) با گفتمان و برهان های علمی و البته نزدیک کردن مذاهب اسلامی از لحاظ فکری از اهداف نورانی تاسیس این مرکز می باشد؛ این مرکز توفیق پیدا کرده در سطح دو، سه و چهار در رشته هایی از حوزه مجوز گرفته و دانش پژوه تربیت کرده و در داخل و خارج کشور خدمات و برکات زیادی داشته است.

وی گفت: هر فتنه ای امروزه در جهان اسلام صورت می گیرد زیر سر فرقه ضاله و منحرف وهابیت است که صهیونیست ها آن را درست کرده اند و این مرکز با همه قدرت و توان خود برای پاسخگویی به شبهاتی که این فرق ضاله ایجاد می کنند کارهای زیادی انجام داده است و رشته های مختلفی را تدارک دیده است.

رئیس مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این مرکز گفت: این مرکز حرف اول را در پاسخگویی به شبهات وهابیت می زند و از ابتدا تاکنون۲۵۹ نفر در این مرکز پذیرش شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha