جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سریال گاندو

حوزه/ امام جمعه تنگستان استان بوشهر طی نامه ای از تهیه کننده سریال گاندو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده، امام جمعه تنگستان استان بوشهر طی نامه ای از مجتبی امینی، تهیه کننده سریال گاندو تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه شرح ذیل است:

جناب آقای مجتبی امینی تهیه کننده محترم سریال «گاندو»:

بنا به فرموده امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام «من لم یشکر المنعم من الخلوقین  لم یشکر الله عزوجل» به عنوان خادم   و امام جمعه شهرستان تنگستان استان بوشهر بر خود فرض می‌دانم از جنابعالی و همه عزیزان عوامل سریال فاخر گاندو، مدیر شبکه سه و  رئیس سازمان صدا و سیما کمال تقدیر و تشکر داشته باشم.

سریالی که با الگوپردازی مفاخر و مشاهیر خطه استکبار ستیز جنوب بویژه تنگستان و شهید رئیسعلی دلواری در بخش‌هایی از این سریال؛ تجلی غنای تاریخی و مردمان مبارز و خوش نام استان بوشهر است. جوان امروز از هنر  و  ابزار رسانه در گام دوم انقلاب که  گام تحول و عدالت خواهی، گام امیدسازی و میدان داری جوانانی با اراده است انتظار جریان سازی مطالبه گفتمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، مطالبه استمرار پاسداشت خون شهدا و گام کم کردن «فاصله میان  بایدها و واقعیت ها».

هنر و رسانه به جوان امروز حاضر در میدان جنگ شناختی می‌آموزد که« برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت».این چنین آثار فاخر و تراز هنری  با نشان دادن اقتدار و عزت ایران اسلامی و دفاع از خون پاک شهید رئیسعلی دلواری که گذشته پر افتخار این جغرافیاست به جوان  امروز  می آموزد که در دفاع  از شمال و جنوب، شرق و غرب جغرافیای اعتقادی باید همچون حاج قاسم سلیمانی ثابت قدم بود.«ابزارهای رسانه ای پیشرفته و فراگیر امکان بسیار خطرناکی در اختیار کانون های ضد معنویت و اخلاق نهاده است» که با جریان سازی هنر و هنرمندان متعهد و انقلابی می توان به زیبایی هرچه تمام‌تر تقابل دوگانه «اسلام و استکبار» برای جوان امروز در قالب هنر تجلی بخشید.
خون امثال شهید رئیسعلی دلواری‌ها چنان لرزه بر امپراطوری بریتانیای کبیر انداخت که خورشید آنها در خلیج همیشه فارس غروب کرد  و قبرستان آنها خود شاهدی بر اضمحلال  قدرتهای پوشالی است.

مردم خطه استکبار  ستیز جنوب بویژه تنگستان سرافراز  خواستار «استمرار  جریان رسانه ای متعهد و انقلابی» برای تحقق  آرمان‌ها و ارزش‌های  «نظام انقلابی» هستند.

توفیقتان مستدام.

حبیب پهلوزاده، امام جمعه شهرستان تنگستان استان بوشهر

تشکر یکی از ائمه جمعه استان بوشهر از تهیه کننده گاندو

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha