سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان از برگزاری یادواره شهدای روحانی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این یادواره ها با همکاری حوزه علمیه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، امروز در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید به نحو مطلوب از ظرفیت های ارزشی دفاع مقدس بهره گیریم.

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس باید به صورت مستمر گرامی داشته شود، افزود: برای معرفی دستاوردهای دوران دفاع مقدس به جامعه، بویژه نسل جوان، باید برنامه های تبلیغی منسجم و بامحتوا صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس همگام با سایر نیروهای جهادی و بسیجی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب در صحنه بوده اند، خاطر نشان کرد: معرفی شهدای طلبه و روحانی و تجلیل از روحانیون پیشکسوت رزمنده دوران دفاع مقدس در برنامه های محوری هفته دفاع مقدس مدارس علمیه، قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی از برگزاری یادواره شهدای روحانی در مدارس علمیه استان لرستان خبر داد و گفت: این یادواره ها با همکاری حوزه علمیه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی در پایان از برپایی نمایشگاه های دوران دفاع مقدس در استان و مدارس علمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ها، با هدف تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس با معرفی دستاوردهای شهدا و رزمندگان طلبه و روحانی دفاع مقدس، برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha