پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس - سمنان

حوزه/ خطیب جمعه سمنان گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ عجله‌ای برای مذاکره با غرب ندارد و تنها زمانی که تحریم‌ها برداشته شود و سانتریفیوژها با قدرت فعالیت کنند، وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر گفت: جمهوری اسلامی در زمان مناسب با حضور مشاوران آگاه و در نظر گرفتن منافع ملی وارد مذاکره می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امام علی (ع) دیدگاه کلی جوامع آزاد و مستقل را مشخص و بر آگاهی در مقابل دشمنان تاکید کرد، افزود: بر این اساس دشمن بر خط باطل حرکت می‌کند و باطل هیچ‌گاه با حق یکی نمی‌شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب از این دیدگاه امام علی (ع) الگو گرفت و امروز نیز در منش مقام معظم رهبری این هوشیاری و آگاهی را می‌بینیم و باید همین دیدگاه را همواره ادامه دهیم‌.

امام جمعه موقت سمنان، رابطه ایران و آمریکا را مانند رابطه گرگ و میش دانست‌ و افزود: ایران و آمریکا هرگز با هم دست دوستی نمی‌دهند.

عبدوس ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس، بر مبنای پیام امام علی (ع) باید هوشیاری، بیداری، آگاهی و دشمن شناسی را مانند ۴۲ سال اخیر ادامه دهیم.

وی گفت: دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق این کشور با تمام ادعاهایش اکنون بر ماندگاری آمریکا تا انتخابات آینده امیدی ندارد و می‌گوید تا سه سال دیگر آمریکا وجود ندارد.

عبدوس اظهار کرد: گرایش جوانان به استخراج و خرید و فروش رمز ارزها با برق ارزان قیمت و بدون مالیات داخلی، خطر امروز جامعه محسوب می‌شود و باید مسئولان به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha