جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ طلاب باید در همان بدو ورود به حوزه، برای خود چشم انداز تبلیغی ترسیم کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حسن رضایی، امام جمعه معمولان، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) کوهدشت با بیان اینکه طلبگی توفیقی الهی است، گفت: طلاب باید قدر جایگاه خود را بدانند و با اخلاص، تهذیب نفس و پشتکار در کسب معارف دینی و قرآنی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه طلاب باید در همان بدو ورود به حوزه، برای خود چشم انداز تبلیغی ترسیم نمایند، خاطرنشان کرد: خواهران طلبه باید از هر فرصتی در محافل اجتماعی بانوان، برای تبلیع معارف دینی استفاده کنند.

امام‌ جمعه معمولان با اشاره به اینکه امروز مبلغان نقش مهمی در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند، گفت: خواهران مبلغه با بیان لزوم کارکردهای خانواده اسلامی و ضرورت تحکیم بنیان خانواده برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، رسالت خود در مقابله با هجمه های دشمنان انجام می دهند.

حجت الاسلام رضایی در پایان با اشاره به اینکه خواهران مبلغ باید با اخلاص و سعه صدر در کسب معارف تهذیبی و علمی حوزه های علمیه کوشا باشند، یادآور شد: خواهران باید با تجهیز خود به دانش فقهی و مسائل روز پاسخگوی سؤالات و شبهات بانوان بویژه نسل جوان جامعه باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha