پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: انسجام مردم در هشت سال دفاع مقدس از ارزش های بزرگی است که عامل پیروزی ما بود و امروز نیز به این وحدت نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبو، صبح امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایستادگی در برابر ظلم و ظالم مفهوم ارزشی دفاع مقدس است و  ما بر اساس فرهنگ دینی و قرانی یاد گرفته ایم وقتی ظالمی، ظلم کرد باید مقابل او ایستاد؛ معنویت نیز از دیگر مفاهیم ارزشی است که در آن دوران در رزمندگان دیده می شد.

وی خاطرنشان کرد:  تفکر بسیجی از دیگر مفاهیم دوران دفاع مقدس است که ما را در جنگ به پیروزی رساند و امروز این تفکر لرزه بر اندام استکبار انداخته است و پیشرفت هسته ای ما نیز ناشی از این تفکر است و ما در عرصه فرهنگی، اقتصادی و غیره نیز نیاز به تفکر بسیجی داریم و این موضوع کشور را در برابر حوادث و بحران ها بیمه می کند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: خودباوری و اعتماد به نفس، عدم خودبینی، داشتن روحیه جهادی و پایبندی به اصول و ضوابط و مقررات از دیگر مفاهیم ارزشی هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: باید بکوشیم مفاهیم ارزشی تولید شده در دوران دفاع مقدس در اختیار نسل ها قرار گیرد و ما با این مفاهیم می توانیم انقلاب را به آرمان ها نزدیک کرده و در برابر زیاده خواهی ها ایستاده و تکیه گاه مظلومان عالم باشیم.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره)  به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا، تشخیص و هدایت راهبردی جنگ را بر عهده داشتند و با بهره گیری از شیوه ها و تدبیرهای خاص خویش، هشت سال دفاع مقدس را رهبری کرد و شگفتی سیاستمداران دوست و دشمن را برانگیخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: انسجام مردم در هشت سال دفاع مقدس از ارزش های بزرگی است که عامل پیروزی ما بود و امروز نیز به این وحدت نیاز داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha