پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار حاجتی

حوزه/ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، از اجرای بیش از چهار هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خوزستان خبرداد و گفت: تجلیل و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران حداقل اقدامی است که می‌توانیم در قبال حماسه‌آفرینی این بزرگ‌مردان ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، سردار حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در آیین تجلیل از ۲۰ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نسل جوان به‌عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی باید بیش از گذشته با دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند چه افرادی انرژی و جوانی خود را برای امنیت و آرامش این میهن اسلامی فدا کردند.

وی تولید محتوای متفاوت در بستر رسانه و فضای مجازی را اولویت‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس در امسال دانست و گفت: تأکید داریم از برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز و محتوایی متناسب با روحیه جوانان امروز جامعه تولید کنیم.

سردار حاجتی، در ادامه با اشاره به مجموعه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان، اظهارداشت: اجرای بیش از چهار هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس امسال در خوزستان پیش بینی شده تا بتوانیم محتوای متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته ارائه دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس را آیین تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان ارشد نظامی خوزستان برشمرد و گفت: تجلیل و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران حداقل اقدامی است که می‌توانیم در قبال حماسه‌آفرینی این بزرگ‌مردان ارائه دهیم.

لازم به ذکر است، در این آیین از خانواده گران‌قدر شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha