جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب قم

حوزه/ مهمترین وظیفه امروز طلاب و روحانیون باید شناخت مخاطبان خود، شناخت دشمنان و شناخت وظیفه و رسالت خویش و دشمن باشد و راه درست را به جامعه نشان داده و برای تشکیل دولت فراگیر مهدوی بسترسازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که در محل مصلی قدس برگزار شد، گفت: علما و روحانیون همواره چراغ راه مردم و هادی جامعه می باشند و این همان نقشی است که انبیاء الهی داشته اند و امروز روحانیت نیز در همان مسیر در حال حرکت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، با بیان این که عالم بودن و تداوم این مسیر و مقتدا بودن نیازمند عناصری است که از جمله آن عامل بودن و توجه به عنصر هدایت گری، فقیه، تقوا و برخورداری از بینش سیاسی و بصیرت است، بیان داشت: بودن همه این عناصر شخصیتی مانند امام راحل می سازد که می تواند در ایران و جهان اثرگذار باشد.

وی افزود: امروز رهبری انقلاب هم ادامه دهنده همان مسیر و راه امام راحل و دارای همان ویژگی ها است و روحانیت امروز هم اگر می خواهد دنباله رو همان اندیشه باشد، لازم است این ویژگی ها را در خود تجلی دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، گفت:  فقه و فقیه کسی است که فهم درستی از دین داشته باشد و به آن عامل باشد و در زندگی خود تجلی دهد

 حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: اما مهمترین وظیفه امروز طلاب و روحانیون نیز باید شناخت مخاطبان خود، شناخت دشمنان و شناخت وظیفه و رسالت خویش و دشمن باشد و راه درست را به جامعه نشان داده و برای تشکیل دولت فراگیر مهدوی بسترسازی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha