پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام شجاعی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: امروز باید مانند دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان ایستادگی و از کالا و تولید داخل حمایت کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، بیان خاطرات و حقایق دفاع مقدس برای نسلی که آن دوران را درک نکرده، علاوه بر این که کشور را بیمه می کند، سبب یأس و ناامیدی دشمن می شود.

وی خاطرنشان کرد:  استکبار جهانی در رأس آن آمریکا بدانند امروز ملت ایران با داشتن رهبری بصیر و آگاه، الگو قرار دادن امام حسین (ع) و پیرو مکتب شهید سلیمانی بودن تمام توطئه های آنان را خنثی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین تصریح کرد: توکل بر خدا، وحدت فرماندهی، اتحاد و همدلی رزمندگان، اراده و اعتماد به نفس عامل پیروزی در جنگ نابرابری بود که همه کشورهای علیه ایران بودند و توانستیم با دست خالی پیروز میدان نبرد شویم.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثارگری، فداکاری و رشادت‌های رزمندگانی است که به معنای واقعی لشکر مخلص خداوند بودند و هر چه داشتند در راه خدا و میهن تقدیم کردند.

حجت الاسلام شجاعی مهر بیان کرد:  فرهنگ دفاع مقدس امروز در بین ملت‌های آزادی‌خواه در حال ترویج و توسعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: امروز باید مانند دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان ایستادگی و از کالا و تولید داخل حمایت کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha