شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاسمی

حوزه / امام جمعه بادرود گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مدال آوران نقشه راه حرکت دولت و وزارت ورزش و جوانان قرارگیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی، امام جمعه بادرود در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند مهمترین پیام قهرمانی ورزشکاران افتخار آفرین کشور در صحنه های بین المللی امکان تحقق کارهای نشدنی و انتقال پیام ایستادگی و امید و نشاط به جامعه و جوانان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در حالی که دستگاه های بسیاری مشغول برنامه‌ریزی برای سلب امید و نشاط از جامعه به ویژه جوانان هستند، قهرمانان ورزشکار ایرانی پیام امید را به کل جامعه تزریق می‌کنند و این موضوع بسیار مهم است.

امام جمعه بادرود افزود: علی رغم محدودیت ها، همین که ورزشکاران ما توانستند پرچم کشورمان را بالا برده و سکوهای جهانی فتح می شود، نشان از اراده قوی وعزم راسخ است و این عزم و اراده و قهرمانی و امیدآفرینی نه تنها در ورزش بلکه در عرصه های علم و فناوری هنر ادبیات نیز وجود دارد.

قاسمی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مدال آوران نقشه راه حرکت دولت و وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اهمیت این تجلیل بدان جهت است که ورزش خود یک میدان صدور فرهنگ و عرصه دیپلماسی فرهنگی است، همچون توجه به سجده شکر پس از پیروزی، توجه به اقامه نماز در کنار صحنه، توجه به حجاب به عنوان نماد هویت زن مسلمان، با توجه به نامگذاری کاروان به نام سردار دلها توجه به اهدای مدال به برخی از شهدای بزرگ، احترام به مادر شهید بابایی، استفاده از چفیه به عنوان نماد جهاد، ایثار و شهادت و توجه به ارزش های پهلوانی است.

انتهای پیام                                                                                                                                        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha