پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین برته با حجت الاسلام والمسلمین شهریاری

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه با حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام محمدرضا برته در ابتدای این دیدار به معرفی مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه و فعالیت‌ها و اقدامات آن مرکز در فضای مجازی پرداخت.

وی با اشاره به طرح دو ابر پروژه «سوپرآپ» و «طلبه مجازی» در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه اظهار داشت: پروژه سوپراپ، محصولات فضای مجازی از ایده تا انتشار را راهبری می‌کند و پروژه طلبه مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی است.

در این دیدار گزارش مفصلی از پویش «اگر من جای دبیرکل مجمع جهانی تقریب بودم...» در ۴ دفتر و ۳ نمودار تقدیم حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه به ویژه خبرگزاری حوزه که طراحی و اجرای پویش را بر عهده داشت، گفت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در جهان اسلام وجود دارد که از آن استفاده نکردیم، پیشنهاد می کنم به جای پرداختن به مسائل گذشته تمرکز ما بر روی مسائل روز باشد.

وی با تأکید بر نوآوری و نوگرایی در حوزه رسانه، اظهار داشت: رسانه‌ها وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند؛ باید مسائل روز را با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین تبیین و حقائق را مطرح کنند.

دکتر شهریاری با تأکید بر تسریع و افزایش تولید محتوا، اظهار داشت: همین محتواهای اندکی را که در اختیار داریم به خوبی نتوانسته‌ایم در رسانه‌ها منعکس کنیم.

در این دیدار حجت الاسلام علی مولایی مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، حجت الاسلام میرغیاثی ناظر علمی و محتوایی رسانه حوزه و حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha