پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
واکنش معاون بازرسی استانداری همدان

حوزه/ معاون بازرسی و امور حقوقی استانداری همدان در نامه‌ای خطاب به استاندار همدان، با گلایه از اقدام برخی از مدیران در اشتغال و استخدام فرزندان خود در استانداری، خواستار برخورد قانونی با متخلفان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مصطفی مرادی معاون بازرسی و امور حقوقی استانداری همدان در نامه‌ای خطاب به استاندار همدان، با گلایه از اقدام برخی از مدیران در اشتغال و استخدام فرزندان خود در استانداری، خواستار برخورد قانونی با متخلفان شد.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای شاهرخی
استاندار محترم
سلام علیکم

احتراماً به استحضار عالی می‌رساند متاسفانه در چند ماه گذشته شاهد آن هستیم که تعدادی از مدیران اقدام به اشتغال فرزندان خود در استانداری همدان نموده‌اند، صرف نظر از اینکه، این امر بدون لحاظ رعایت شایستگی‌ها و توانمندی‌های فردی انجام پذیرفته است مغایر قانون نیز تلقی می‌گردد، مضافاً اینکه چنین اقداماتی صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه اجتماعی وارد و موجبات گلایه‌مندی و دلسردی جمع کثیری از جوانان نخبه و توانمند و البته نیازمند شغل در استان را نیز فراهم نموده است.

متاسفانه در چند روز گذشته نیز شاهد آنیم که دختر آقای الماسی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بدون لحاظ شایستگی و توانمندی و صرفاً به دلیل روابط اداری در استانداری به کارگیری گردیده‌اند، لذا با عنایت به اینکه مراتب مذکور مصداق بارز سوء استفاده از مقام و مدیریت اداری تلقی می‌گردد، خواهشمند است در صورت صلاحدید دستور فرمایید برخورد قانونی با متخلفین معمول تا ان‌شاءالله شاهد تبعیض و نقض عدالت در استانداری همدان نباشیم.

مصطفی مرادی
معاون بازرسی و امور حقوقی 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام عرص ادب خدمت اقایی مرادی مرد مومن پیش خود شما دارن خطا میکن با اسم جایگزین مرخصی بد امدید میگید فرزندان مدیران چراا استخدام میشن برادر من اونا از سهمشون از انقلاب دارن برمیدارن عزیز